Dagens Wod 31/3 på Crossfit Lifebox

A:

4 Rundor av,  
30s Handstående  
7 strikta ringdips
 

B:

AMRAP  6 Minuter
2 Snatch @80%
15 Pullups
250M Löpning
 
Vila 3 Minuter
 
-AMRAP 6 Minuter
2 Deadlifts 100/75
15 Jumping Air Squats
250M Löpning

 Idag var det inte mig dag... Haft sån hosta i 2 dagar, Johan har varit så förskyld i en vecka och jag trodde att jag hade klarade mig undan den men jag fick hostan. Känner ändå att orken i kroppen är med mig och att det bara är rethosta så jag tänkte idag att jag provar så får det bli vad det blir.. Mycket riktigt, fick lägga mig på en nivå som gjorde att jag klarade hela vägen. Ja ja alla dagar kan inte var bra. 

 
I skolan idag hade vi PT och klient timme. Jag fick träna Madde och Ronny var observatör. Gick jättejättebra. Kände att jag satte upp ett program för Maddes behov och jag fick aktiverat muskler och släppte på spänningar. Hon gjorde toppen bra resultat på övningarna, och jag fick massa härlig feedbeck av dom båda. Känner mig otroligt hoppfull inför framtiden. snart bara 2 månader kvar i skolan sen går vi vidare mot certifieringarna i augusti.
 
Nä nu blir det sängen, ska prova lyckan igen imorgon bitti på Lifebox.
 
Natti Natti

Kommentera här: