Stronger You

Nu har jag kommit igång med mitt företag: Stronger You. Har börjat så smått i boxen med massage och jag är så stolt över reultatet. Många är jättenöjda och jag känner hur jag utvecklas hela tiden. Som jag njuter av att investera i mig, min tid och jag ger och tar energi. Har växt in i coachrollen helt otroligt mycket och jag känner hur jag med all min kunskap kan bidra med så mycket. Allt är så spännande och vem vet vad framtiden har att ge.
 
Håller på för fullt med mitt opponeringsarbete i skolan, har 4 PT/massage klienter att fokusera på. Det är så roligt att hitta lösningar och få musklerna att sammarbeta med mig och klieneten. Just nu har jag börjat att nörda ner mig i nerver... en hel djumgel att hitta rätt. 
 
Men ni som läser ni hittar mig även på Facebook
 
 
 
 
Följ med på min resa och se hur mitt företag växer fram :)
 
Ha en magisk helg!!

Kommentera här: