PT och Crossfit

 
Igår var det dags att starta mina sommarklienter som jag har för mitt sista arbete i skolan. På agendan stod att åka till Valmet och köra ett personligt träningspass med Anders, headcoach på boxen. Mitt mål med hans träning är att få ordnig på hans ryggen. Har slipat länge och väl på träningsupplägget och det har redan börjat ge resultat efter att bara kört en gång. Mycket fokus ligger nu på att få skulderbladskontroll och att få höften i rätt balans, låta det ta tid för ett bestående resultat. Har två klienter till att träna och massera under sommren, så otroligt spänannde och se hur allt kommer att bli. 
 
 
Känslan av att sitta och planera och snickra ihop ett personlig schema utifrån min kunskap för att sedan se hur det fungerar är magiskt. Harmonin mellan den personliga detalnivån som går vidare till crossfiten för att sätta bättre teknik, större rölesleomfång och att avhjälpa spända muskler är mitt mål. Känner att jag börjar lägga en bra grund för min framtid, att detta bara är starten för något väldigt spännande. 
 
Idag ska jag starta mitt nya schema för sommar löpningen. Dags att hacka tid på milen!!
 
 

Kommentera här: